Galaxy S9 وارد بازار میشود!

عصر تکنولوژی

Galaxy S9 وارد بازار میشود!

Negin
عصر تکنولوژی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

Galaxy S9 وارد بازار میشود!

 

خبری کوتاه جذاب برای علاقه مندان گوشی های هوشمند:

سامسونگ تایید کرده که گوشی جدید خانواده گلکسی یعنی گلکسی اس ۹ در تاریخ یکشنبه ششم اسفند ماه در جریان کنفرانس جهانی موبایل رونمایی می شود. 

در گلکسی اس 9 از یک دوربین بازنگری شده استفاده می شود که احتمالا از سنسورهای ISOCELL جدید سامسونگ بهره می برند. براساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت سامسونگ سنسور جدید می تواند تصاویر با کیفیت تری در فضاهای کم نور و تاریک ارائه کند. ثبت جزئیات بیشتر، فوکوس خودکار بسیار سریع و ضبط ویدیوی Full HD با فریم ریت 480 که می تواند ویدیوهای زیبای اسلوموشون تولید کند از دیگر مزایای این دوربین خواهد بود. 

همچنین به نظر می رسد لنز این دوربین می تواند بین دیافراگم f1.5 تا f2.4 متغیر باشد و سوئیچ کند. 

 

سامسونگ در تلاش است با ارائه یک دوربین کم نظیر، رقبایی همچون گوگل پیکسل 2، میت 10 پرو و آیفون 10 را که اکنون از نظر دوربین حرف اول را می زنند از دور خارج کند. 

.

.

.

بر اساس شایعات منتشر شده، گفته می شود که باتری Galaxy S9 سامسونگ بزرگتر از باتری اس 8 است. این در حالی ست که اندازه صفحه نمایشگر S9 برابر اس 8 است.

اس 8 که سال گذشته به بازار عرضه شد با حواشی بسیاری همراه بود و در حالی که برخی ویژگی های آن مورد استقبال کاربران قرار گرفت، سامسونگ از برخی ویژگی ها نیز بازخورد خوبی از کاربران دریافت نکرد و به نظر می رسد امسال شاهد مدلی باشیم که عاری از اشکالات موجود در اس 8 بوده و در عین حال، از مدل قبلی پیشرفته تر است .

بر اساس گزارش های اخیر، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با تغییر جزئی در باتری Galaxy S9 این بار برای پرچم‌دار خود از باتری 3200 آمپری استفاده کند. این در حالی است که اگر به خاطر داشته باشید باتری S8 کوچکتر و 3000 آمپری بود.

 

همچنین گفته می شود نرم افزار هوش مصنوعی به کار رفته در این مدل منحصر به فرد است و هوش مصنوعی این مدل چیزی فراتر از سایر مدل های خانواده بزرگ سامسونگ تا به امروز خواهد بود. با این ویژگی، در صورتی که سیستم بیش از حالت نرمال باتری مصرف کند، سیستم قادر به تشخیص این موضوع خواهد بود. به این ترتیب اگرچه سایز باتری Galaxy S9 نیز چندان بزرگتر از مدل قبل نشده است، اما به نظر می رسد هوش مصنوعی قرار است برای مدیریت باتری به کمک سیستم بیاید. با توجه به شایعه‌ای مبنی بر اینکه در این مدل از Exynos 8895 و اسنپ دراگون استفاده شده است، باید این بار منتظر پرچم‌داران قدرتمندتری از سوی سامسونگ باشیم.

علاوه بر این، به احتمال زیاد هر دو مدل Galaxy S9 و Galaxy S9+ از سیستم شارژ بی سیم و سیستم شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و در این مدل ها، کاربران لازم نیست زمان زیادی را صرف شارژ کردن گوشی کنند.

.

.

.

طراحی پنل پشتی جدیدترین محصولات سری S با اقبال عمومی مواجه نشد. حال شایعات حاکی از آن است که طراحی پنل پشتی مدل S9 تفاوتی اساسی با مدل‌های قبلی خود دارد.

در پنل پشتی این مدل، همانند مدل‌های S8 و +S8 از دوربین‌های دوگانه استفاده می‌شود. اما اصلی‌ترین سؤالی که به ذهن هر کاربری خطور می‌کند، محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در این مدل است. حسگر اثر انگشت در مدل‌های S8 و +S8 در پنل پشتی و در مرکز دستگاه قرار گرفته که محل آن چندان به مذاق کاربران سامسونگ خوش نیامده است.

 

این شرکت اعلام کرده در جدیدترین مدل سری S، این حسگر را در قاب جلویی و در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌دهد. اما جالب است بدانید شایعات بسیاری در اینترنت دست به دست می‌چرخد که این ادعای سامسونگ را رد می‌کند. به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت S9 نیز همانند مدل‌های قبلی، در پنل پشتی است.

گفته می‌شود این مدل همانند آیفون جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری ندارد، اما شایعات اخیر، این موضوع را رد می‌کند و برخی از کارشناسان معتقدند سامسونگ در این مدل همچنان از جک ۳٫۵ میلی‌متری استفاده می‌کند.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، X صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی دارد. دوربین‌های دوگانه پنل پشتی آن ۱۶ و ۱۲ و دوربین‌های دوگانه سلفی آن نیز ۱۲ مگاپیکسلی است. این مدل همانند آیفون X مجهز به فناوری تشخیص چهره سه-بعدی است.

گفتنی است، یکی دیگر از طراحی‌های جالب S9، صفحه‌نمایش این مدل است که در آن از طراحی لبه به لبه حتی در قسمت پایین دستگاه استفاده شده است.

 

منبع اطلاعات گفته های سر کار خانوم اتوسا عابدی،سر کار خانوم مونا ولی نژاد و جناب آقای آریا کرنافی میباشد

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گلکسی اس 9\"سامسونگ

تاريخ : 6 / 11 / 1396 | 16:50 | نویسنده : Negin |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.